onilus@onilus.pl
tel. +48 793 644 944
Pon.-Pt. 10:00-18:00
B2B Znajdź sprzedawcę

ZAKUP ROWERU PRZEZ INTERNET

ZAKUP ROWERU PRZEZ INTERNET

ZAKUP ROWERU PRZEZ INTERNET

 

Internet czy tego chcemy czy nie wszedł w Nasze życie na dobre. Czy to w sklepach czy na ulicy, komputery , smartfony i tablety mają dostęp do sieci przez całą dobę. Żeby iść z duchem czasu , również branża rowerowa musiała znaleźć swoje miejsce w sprzedaży internetowej , ale czy zakup roweru online to dobry wybór?

Centrum rowerowe w którym mamy możliwość testowania rowerów, pomocną obsługę która w razie potrzeby wesprze nas dobrą radą. Co jeśli mieszkamy zbyta daleko od miasta lub miejscowości w której znajduje się duży Salon Rowerowy? Z pomocą przychodzi nam niewidzialna siła naszych czasów czyli INTERNET , pomaga przekroczyć granice odległości etc.

Zakup małych rzeczy w sieci nie stanowi żadnego wyzwania ani problemu , wręcz przeciwnie jest kołem ratunkowym dla wielu z Nas. Rower nie jest przedmiotem który postawimy w pokoju jak meble czy telewizor. Wystarczy , że określimy czego oczekujemy  , znajdziemy sklep , który ma w ofercie produkt spełniający nasze wymogi i możemy cieszyć się nowym jednośladem w najlepszej cenie jaką udało nam się znaleźć. Wygoda jazdy zależy od tego czy nasz zakup był udany.

Wady zakupu roweru przez INTERNET

Największą wadą zakupów w sieci jest brak możliwości testowania , dopasowania oraz obejrzenia z bliska danego produktu. Tabele rozmiarów, które producenci określają na swoich stronach , nie odzwierciedlą stanu faktycznego i nie pozwolą na idealne dopasowanie ramy do użytkownika , mają jedynie charakter podglądowy. Nie ma dwóch identycznych osób na świecie pod względem budowy ciała , co pozwala nam twierdzić , że każdy z nas ten sam rower odbierze inaczej. O tym czy rower będzie dopasowany do nas i czy będziemy z niego zadowoleni , dowiemy się tylko wtedy , kiedy się na nim przejedziemy.

 

Zdarza się , że łatwość zakładania biznesu internetowego przyciąga wielu nieuczciwych sprzedawców. Nie chodzi o okradanie klientów , a o podawanie dostępności modeli , których fizycznie nie posiadają. Przyjdzie moment , że zostaniemy o tym poinformowani ale spora część naszego czasu zostanie zmarnowana. 

Sklep musi zagwarantować nam możliwość zwrotu. Wymaga to od nas uciążliwego pakowania roweru do kartonu oraz zadbania o to, aby nic się w nim nie uszkodziło.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl